עינת פורטוגלי - רשת Fox

עינת פורטוגלי המכהנת מזה 4 שנים כ סמנכ"ל שיווק ופרסום ברשת האופנה – פוקס ויזל בע"מ – FOX


תפקידים קודמים בחברה ובמקומות עבודה קודמים – מנהלת השיווק – קולגייט פלמוליב ישראל בחברת ש.שסטוביץ בע"מ – ניהול השיווק של מותגי טואלטיקה מובילים כגון: קולגייט, פלמוליב, ספיד סטיק ועוד.


רקע והשכלה מקצועיים רלבנטיים – תואר שני במנהל עסקים MBA התמחות בשיווק, סיום בהצטיינות יתרה.


FOX נוסדה בשנת 1942 כחברת אופנה לייצור חולצות טריקו, כאשר בשנת 1992 נפתחה החנות הראשונה. כיום החברה מחזיקה כ 150 חנויות בפריסה ארצית ועוד כ – 250 נקודות מכירה ב – 17 מדינות שונות בחו"ל. עם השנים חברת פוקס הרחיבה את מגוון הקולקציה שלה מעבר לחולצות טריקו וכיום החברה מציעה אופנת בגדים לכל המשפחה. לאחר שנים של קמפיינים פרסומיים רבים ללא שימוש בסלוגן, הוחלט ברשת לצאת בקמפיין עם סלוגן המעביר את המסר באופן חד וברור מי זה FOX ומה זה FOX – FOX BASIC IS BEAUTIFUL. כשהמטרה השיווקית היא להעביר מסר של רשת המציעה אופנה יומיומית לכולם – "היופי בפשטות".


עינת פורטוגלי הנהיגה ברשת מאפיינים של חדשנות שיווקית אשר חיזק את מעמדו בשוק המקומי. ראוי לציין כי המהלכים אותם הנהיגה עינת הניבו גידול במכירות למרות כניסתם של שתי רשתות אופנה בינלאומיות גדולות לשור הישראל. רשת האופנה גאפ ו – H&M. הקמפיין הפרסומי עליו החליטו בחברה זכו לשבחים רבים מצד המבקרים ובייחוד הבאה לידי ביטוי של מסר ברור של "היופי בפשטות".


מסקר אפקטיביות הפרסום עלה כי: 50% מהנשאלים נחשפו לקמפיין באופן בלתי נעזר; 83% נחשפו באופן נעזר חלקית; 88% קישרו את הסרט למותג FOX. מה שמראה הצלחה לא מבוטלת של המהלך בהנהגתה של עינת פורטוגלי.