פרסום ממומן

כל מה שצריך לדעת על פרסום ממומן, פרסום אשר מביא תוצאות מיידיות לעסק!

אחת מן הבשורות הפרסומיות והשיווקיות הגדולות ביותר אשר עולם האינטרנט הביא עימו לעולם הפיזי הינה ללא ספק הבשורה של פרסום ממומן, אחד מפלטפורמות הפרסום האיכותיות והמצליחות ביותר היום.

אבל עוד לפני שנספר על כיצד פרסום זה בא לידי ביטוי בפועל, כיצד מיישמים אותו ועוד, נסביר קודם כל מהי ההגדרה שלו. ובכן, כאשר אומרים פרסום ממומן הכוונה הינה לפרסום אשר בא לידי ביטוי באמצעות רכישת שטחי פרסום דיגיטליים ובעבור מילות מפתח מסויימות. במילים אחרות, בעבור מילת חיפוש כמו חוקר פרטי פלטפורמות פרסום ממומן רבות מאפשרות רכישת מדיה עבורה. בהתאם, פרסום זה בא לידי ביטוי בקרב מנועי חיפוש, רשתות חברתיות ועוד. עכשיו, נסביר כיצד פרסום ממומן 'עובד' וכיצד הוא בא לידי ביטוי. בפועל, הפרסום המדובר בא לידי ביטוי בדמותם של באנרים ויזואליים, מודעות טקסט, מודעות מותאמות תוכן ועוד. כל אותם אמצעי פרסום גרפיים ומילוליים מופיעים בהתאם לחיפוש אחר ביטויי מפתח אשר מגדירים את האמצעים עצמם, וכאשר תדירות ההופעה שלהם מוגדרת בהתאם לתקציב קמפיין פרסום ממומן כזה או אחר. זהו סך כל הרעיון אשר עומד מאחורי פרסום זה.


פרסום ממומן הנפוץ והאפקטיבי ביותר היינו הפרסום הממומן בגוגל!

מנוע החיפוש גוגל ותאגיד האינטרנט הענק אשר עומד מאחוריו כבר ממזמן 'עשו' לעצמם שם של פורצי דרך טכנולוגיים, פרסומיים ושיווקיים. כל אותן פריצות דרך מבית היוצר של גוגל כוללות קידום אורגני, פרסום מודעות וידאו וגם (ובעיקר) פרסום ממומן בגוגל, פרסום ממומן אשר השם הנרדף שלו הינו פרסום ממומן ללקוחות רלוונטיים בלבד. כמו שכבר משתמע, היתרון הגדול והמשמעותי ביותר של פרסום ממומן בגוגל, פרסום אשר בא לידי ביטוי באמצעות מודעות טקסט ממומנות במנוע החיפוש של גוגל, נעוץ בעובדה כי פרסום זה מאפשר פרסום ממומן ללקוחות רלוונטיים בלבד. עכשיו, כאשר אומרים פרסום ממומן ללקוחות רלוונטיים בלבד הכוונה הינה לפרסום ממומן אשר פעיל ורלוונטי רק כאשר קהל היעד המובהק של הלקוח מחפש אחר מילות החיפוש שהגדיר הלקוח עצמו ותו לא. זהו למעשה היתרון הגדול ביותר של פרסום ממומן בגוגל ולכן קוראים לו גם פרסום ממומן ללקוחות רלוונטיים בלבד. נתון נוסף ומעיד ביותר על האיכות של פרסום ממומן בגוגל הינו היקפי הפרסום שלו אשר נאמדים במאות מיליוני דולרים בשנה...