אנשי שיווק

אנשי שיווק

במהלך השנים האחרונות עקבנו אחרי פעילות של אנשי שיווק בחברות המובילות וריכזנו עבורכם מספר אנשי שיווק מובילים ופרוט על מהלכי שיווק ידועים במטרה לנתח את התוצאות ולתת לכם הקוראים מעט מיגע על האנשים שעומדים מאחורי אותם מהלכי שיווק מפורסמים שכולנו מכירים.


במהלך השנה וחצי האחרונות עבר מותג עלית מקבוצת שטראוס מהפך חסר תקדים ופריצת דרך. סיגל שילוני אשר הובילה "ניצחה" את המהלך כולו. מדובר על אסטרטגיה חדשנית אותה הובילה שילוני למותג עלית בניהול תקשורת ודיאלוג ישיר עם הצרכנים. מהלך שהחל מעל דפי ה"פייסבוק" באמצעות דמויות ה"עליתים", הצלחה חסרת תקדים למוצר המהפכני לילדים, האצבעות, קמפיין שקרא לצרכנים להחליט על שמו של מוצר "וופלים או בפלות" ולראשונה פרסומת שנכתבה בוימה ע"י צרכנים אמתיים.


FOX מאז ומתמיד היה מותג הקז'ואל המוביל בישראל. עינת פורטוגלי מכהנת כ סמנכ"ל שיווק ופרסום בחברה כ 4 שנים. במהלך תפקידה עינת הנהיגה מספר מהלכים אשר הניבו גידול משמעותי במכירות החברה. חשוב לציין כי הגידול במכירות נובע למרות ועל אף כניסת שתי רשתות בינ"ל גדולות לישראל גאפ ו – H&M. הקמפיין והמהלך זכו לשבחים רבים מצד המבקרים ובייחוד צויין "היופי בפשטות" בהעברת המסר וכן "האומץ" בעשיית קמפיין כ"כ בייסיק. מסקר אפקטיביות הפרסום עלה כי: 50% מהנשאלים נחשפו לקמפיין באופן בלתי נעזר; 83% נחשפו באופן נעזר חלקית; 88% קישרו את הסרט למותג FOX.