מלונות דן - רפי

רפי בארי מחברת מלונות דן, משמש בתפקיד סמנכ"ל שיווק ומכירות מאז 1999.


תפקידים קודמים בחברה ובמקומות-עבודה קודמים: סמנכ"ל שיווק מלונות רדיסון מוריה, דניס טורס מנכ"ל ושותף, כרמל מזרחי – מנהל אגף שיווק ומכירות, משרד התיירות – מנהל משרד התיירות בארה"ב, סמנכ"ל בכיר לשיווק ועידוד תיירות, מנהל משרד התיירות בלונדון ובשיקגו.


רקע והשכלה מקצועיים רלבנטיים: BA בכלכלה, MA במינהל עסקים, שני התארים מהאוניברסיטה העברית.


תיאור הפעילות השיווקית שבזכותה מוצע להעניק את התואר:

רשת מלונות דן נבחרה זו השנה החמישית ברציפות לרשת המלונות המובילה בישראל בתחומי השירות ומספר האורחים השבים לביקור חוזר. ההישג המרשים הוביל לקמפיין המתבסס על כותרת מידיעות אחרונות – מוסף ממון מיום 19.1: "סקר המלונות – דן שוב בראש" (מצ"ב) .

במהלך השנתיים האחרונות עברה רשת מלונות דן מהפך חסר תקדים בתחום השימוש ברשת האינטרנט והרשתות החברתיות בפרט לתגבור מערך השיווק של החברה ומועדון החברים של הרשת e-Dan. מהלכים אלו שהוביל רפי בארי, מיקמו אותה כפורצת דרך בתחום המלונאות בשיווק האלקטרוני והביאו לגידול מרשים מאוד הן במכירות והן במיצובה של הרשת בקרב הקהל הרחב.

בזכות מהלכים אלו, צלחה רשת דן את שנת 2010, רבת התהפוכות במשק, והצליחה לשמר את מעמדה ואת מובילותה בענף התיירות וזאת תוך שמירה על מובילות השוק בכל הפרמטרים לאורך זמן.


מדובר על אסטרטגיה חדשנית אותה הוביל רפי בארי בניהול תקשורת ודיאלוג ישיר עם אורחי הרשת, חברי מועדון e-Dan. המהלך החל לפני שנים וכיום מתרחש בעיקר מעל דפי הפייסבוק. כתוצאה מכך חל לגידול משמעותי במספר החברים של רשת דן במועדון הלקוחות, העומד כיום על כ-200 אלף איש, מתוכם 130 אלף ישראלים ו-70 אלף תיירים.

רפי בארי הוביל מהלכים של שיווק עכשווי המשלב את יכולות המדיום האלקטרוני החדיש לטובת המוצר, הכל מתוך אמונתו של כי היום בעידן הטכנולוגי, יותר מתמיד נכון לקיים עם הצרכנים דיאלוג דו כיווני - גם בענף התיירות.