מהלכי שיווק

מהלכי שיווק

רבות מדובר על מהלכי שיווק אותם מבצעים חברות מדי שנה. ברצוננו לשתף אותכם במהלכי שיווק מבריקים אשר הניבו תוצאות מדהימות. חברות רבות עושות פעולות שיווק ומהלכים שיווקים אשר מביאים חדשנות ערך חדשה לצרכנים ותפיסה שיווקית מבריקה אשר זוכה לתגובות חיוביות מצד קהל הצרכנים.


מהלך שיווק באינטרנט של חברת טמבור:

אפליקציית הצבע הראשונה בישראל! לראשונה בישראל, השיקה טמבור אפליקציה אינטרנטית ייחודית באייפון המאפשרת לדגום כל צבע שצילמת במצלמת האייפון ולזהות את הגוון שלו, לחשב כמה צבע נדרש לצביעת חדרים וכמובן לאתר את הטמבוריה הקרובה לביתך. מהלכים אלה הביאו לגידול משמעותי בכניסות לאתר טמבור באינטרנט (מעל ל – 400,000 גולשים ב -2010), לפעילות תוססת ב FACEBOOK

(עם מעל ל – 10,000 אוהדים)


מהלך שיווקי של חברת סיאט: הרעיון הגדול: נהיגה בסיאט = בילוי

המלך השיווקי התבסס על פנייה לקהל הצעירים, מכיוון שאף מותג רכב בשוק המקומי לא מיצב את עצמו בצורה אפקטיבית כמותג שמתאים ושייך לצעירים. זאת כנראה משום שמותג רכב שפועל במספר סגמנטים חושש לפנות לקהל יעד מוגדר מדי, כדי שלא לאבד קהלים אחרים. המהלך היה מגובה בפעילות שיווקית באינטרנט בצורה אינטנסיבית הלו קהל מטרה זה ידוע בזמן גלישה ממוצע גבוה באינטרנט.


המהלך השיווקי של חברת FOX: חברת FOX נוסדה בשנת 1942 כחברה לייצור חולצות טריקו, בשנת 1992 נפתחה החנות הראשונה. כיום ל- FOX 150 חנויות בפריסה ארצית בישראל ועוד כ – 250 נקודות מכירה ב – 17 מדינות בשוק הבינ"ל. עם השנים FOX הרחיבה את מגוון הקולקציה שלה מעבר לחולצות טריקו, והיא מציעה אופנת קז'ואל לכל המשפחה: נשים, גברים, ילדים ותינוקות. לאחר שנים של קמפיינים פרסומיים רבים ללא שימוש בסלוגן, הוחלט ב – FOX לצאת בקמפיין עם סלוגן המעביר את המסר באופן חד וברור מי זה FOX ומה זה FOX – FOX BASIC IS BEAUTIFUL. כרשת המציעה אופנת קז'ואל יומיומית לכולם – החלטנו הפעם להצהיר בקול רם את מה שכולם יודעים "היופי בפשטות".


המהלך השיווקי של חברת סטימצקי: ב - 2010 הפכה סטימצקי לקובעת סדר היום בענף הספרים. עם דגש חזק מאד על אהבת המילה הכתובה ועל חוויית לקוח מצטיינת, שבצידם מבצעים והנחות אטרקטיביים שמשקפים פרמיית מחיר מסוימת ביחס למתחרה, הגדילה הרשת את מכירותיה בשיעור מרשים ביותר, כפי שמפורט בדף המלא.